.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه شوراي دستگاه‌هاي نظارتي گيلان باحضور پورمحمدی

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: عمده دستگاه‌هاي كشور، پاك و سالم هستند و ضمن كمك به مديران و كاركنان دلسوز و سالم كشور، به معدود افراد فاسد نبايد اجازه و مجال فعاليت داد.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي در جلسه شوراي دستگاه‌هاي نظارتي استان گيلان با برشمردن نتايج و تأثيرات اقدامات هماهنگ و منسجم در مبارزه با فساد افزود: حركت‌هاي پراكنده و گسسته از هم در مبارزه با فساد، نه ‌تنها به نتايج مطلوب نمي‌انجامد بلكه ضمن هرز بردن منابع و توان دستگاه‌ها، انتظارات را برآورده نمي‌سازد و متخلفان را نيز جري مي‌كند.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور اظهار داشت: اين شورا در راستاي فرمان مقام معظم رهبري براي مبارزه با فساد و به منظور همراهي و هماهنگي بيشتر بين دستگاه‌هاي نظارتي سه‌قوه ايجاد شده است.
رئيس شوراي دستگاه‌هاي نظارتي كشور خاطرنشان كرد: هدف شوراي دستگاه‌هاي نظارتي كشور كمك به مديريت كشور، هم‌افزايي و جلوگيري از هرز منابع است و در اقداماتي كه اين شورا انجام مي‌دهد تا حد امكان سعي مي‌شود كه گرفتار تشريفات و امور شكلي و صوري قضايا نشويم.
وي ادامه داد: آنچه براي ما مهم است اين است كه با اراده، اعتماد به هم و عمل مشترك، اقدامات و كارهاي محكم و تأثيرگذار در جامعه انجام دهيم.
پورمحمدي بر ايجاد فضاي همدلي و وحدت و جلوگيري از التهاب در فضاي جامعه تأكيد كرد و گفت: بايد از اقداماتي كه به اعتماد عمومي جامعه در زمينه مبارزه با فساد و مقابله با بي‌قانوني و بي‌انضباطي كمك مي‌كند، حمايت كرد. لذا شايسته است در اين گونه كارها و اقدامات جدي، منسجم و هماهنگ عمل كرد.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور، بدبين‌ كردن فضاي عمومي كشور را براي مديران سمّ مهلك دانست و اظهار داشت: در فضاي بدبيني كار براي مديران سخت مي‌شود و نبايد اجازه داد چنين فضايي بر جامعه غالب شود.
وي تصريح كرد: عمده دستگاه‌هاي كشور، پاك و سالم هستند و ضمن كمك به مديران و كاركنان دلسوز و سالم كشور، به معدود افراد فاسد نبايد اجازه و مجال فعاليت داد.
پورمحمدي با اشاره به هويت‌بخشي به شوراي دستگاه‌هاي نظارتي كشور گفت: تأثير گام‌ها و اقدامات استوار و هماهنگ بسيار زياد است و دستگاه‌هاي نظارتي در قواي مختلف اعم از قضا، اجرا و تقنين بايد در تمام موضوعات مخصوصاً پرونده‌ها و موضوعات مهم و كلان از يكديگر حمايت و پشتيباني كنند و اين در اعتمادبخشي عمومي بسيار تأثيرگذار است‌.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.